Subject: Vs: Kooskõlastamiseks Terviseameti Tallinna tn 58 üürileping
From: "Sille Parve" <[email-masked]>
To: "Liis Rouhijainen" <[email-masked]>, "Kristel Marksalu" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 17:11:13 +0200

Tere

Annan teada, et Terviseameti poolt on kooskõlastus olemas.

Tervitades

Sille Parve

haldusjuht

üldosakond

+372 5591 6036

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Liis Rouhijainen <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 12. märts 2024 13:17
Adressaat: Sille Parve <[email-masked]>; Kristel Marksalu 
<[email-masked]>; TA Info <[email-masked]>
Koopia: [email-masked]; [email-masked]; [email-masked]
Teema: Kooskõlastamiseks Terviseameti Tallinna tn 58 üürileping

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan kooskõlastamiseks üürilepingu koos lisadega.

Ootan tagasisidet esimesel võimalusel.

Heade soovidega

Liis Rouhijainen
lepingute spetsialist

Tel: +37258373376